söndag, augusti 14, 2011

Mari Jungstedt on the way...

Nu hittade jag den äntligen! Första boken av Mari Jungstedt, Den du inte ser. Inbunden och i orginalomslag! Helt otroligt! Har letat som en tok i några månader nu, och nu är den beställd och betalningen ivägskickad! Borde komma nu i veckan! :) Stryker den inte ifrån listan förens jag fått hem den ;)

Sen har jag även köpt tre andra böcker. Eragon, Den Äldste och Brisingr. Alla tre för sammanlagt 168 kr! Inte illa pinkat. Får köpa den fjärde som ska komma sen också.
   Synd bara att de sumpade första filmen så jävligt så de inte kan producera resten av böckerna på filmduken... Älskar verkligen den filmen, kan alla repliker utantill, haha. :P 


Tips till er som vill. Skrev ett inlägg på min mer "kreativa" blogg om alla saker jag samlar på. Kika in! Eller ja... en lista på alla saker som jag kunde komma på.. Finns säkert mer. :P
    En länk hittar ni lite längre ner i högerspalten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar