måndag, augusti 29, 2011

Skola...

Höpp höpp. Sitter i skolan, once again.
Vi hade skolfoto idag vid lunch, men vi fick inte reda på det fören typ 40 minuter innan. Alltid trevligt när skolan lyckas med att dela ut sådan information. Hela klassen vart ju såklart förbannade, jag brydde mig inte så mycket dock. Miste bara lite av mitt positiva omdöme om den här skolan, om det nu finns kvar något. Men i alla fall , jag hade i alla fall duschat i morse, så jag var nöjd ändå. Om jag inte duschar på morgonen så blir mitt hår skabb...
    Vi fick ta lite ovanliga foton, gruppfotot var såklart som vanligt, men de personliga fotonen var lite egna. Vi fick välja svart eller vit bakgrund, fast jag glömde säga till om att jag ville ha svart. Men sen fick vi även ha en fläkt också! Så det blåste i håret. Jag hade det, bara för att mina klasskompisar tjatade om det så jävligt. Så jag gav med mig tillslut. Det blev kanske bra ut, dock såg jag mest tjock ut... MEN JAJA.

Har hur som helst varit i skolan sen tio i morse, och inte haft en enda lektion på grund av skolfotona. Lärarna är upptagna med det med sina klasser så det resulterar i att lektionerna blir inställda. Så.. Känns ju meningsfullt! Men jag har en lektion kvar, tror jag. Historia A, och den börjar halv fyra. Härligt , har suttit i och väntat i en och en halv timme nu, bara lika lång tid kvar! Men ser fram emot den kursen. Ska bli intressant. Dock är jag alldeles ensam att ha den... I alla fall när det gäller folk jag känner, men jag ska våga ta mig dit! Trots min fobi för nya situationer.

Skolan känns meningslös när man ändå inte har några lektioner... Konstigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar