måndag, augusti 22, 2011

Rubrik


Igår träffade jag och Rasmus Ina och gick/åkte på promenad! :D Rasmus åkte inlines, jag hade cykeln som jag åkte på emellanåt och Ina gick! Hon hade med sig sin Go Pro kamera och filmade oss alla! Rasmus fick ha den på hjälmen ett tag också, tihi! Ina och jag ska försöka skaffa inlines också, så kan vi bli Inlinespatrullen alla tre! :D

Hihih.

Skolan började idag. Poop.
En positiv sak. Min hemskt dåliga lärare i svenska bestämde sig till slut för att hon inte orkade med oss, så vi får en mycket mycket bättre lärare! TJOHOHOOOO! :D Lyckligare nu. Skolan känns genast mer munter! Fast.. ändå inte. Men lite bättre blev det. Gillar läraren vi ska få också, hade henne i kommunikation förra året, hon är underbar! <3

Men ja. Jag är trött. Det är värt att berätta också. Fast jag sov nyss en och en halv timme. Håller säkert på att bli sjuk bara för det! Allt detta regn...

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar