onsdag, augusti 24, 2011

Kantarell!

Kantareller är gott. Igår var mamma på lite dåligt humör, så jag försökte muntra upp henne med en virkad kantarell! :D Tror det fungerade en aning, för hon fick i alla fall ett leende på läpparna! :) Sen försökte pappa sno min idé och gjorde en smörgås åt henne då hon kom hem från jobbet med kantareller på.. grrh! Ta åt sig äran för mina idéer va! ;P Då vet jag vart jag ärvt det ifrån, hahhaha xD Nejmen. Tror inte jag är sådan. Eller? Någon som har något att invända? SPEAK NOW OR STAY SILENT FOREVER!
    Tyvärr har jag ingen bild på kantarellen.. får ordna det sen! Tänkte virka några till vid ett senare tillfälle.

Sovmorgon till tio över elva i morgon! Gillar vi!

Har slut på kompis på mobilen! Gillar vi inte!
Jag gillar mina filmer.

Jag har kommit på att jag måste köpa en skrivare. Vill ha det sen när man flyttar hemifrån, skulle känna mig handikappad utan en, haha. Kostar faktiskt inte så mycket som jag trodde, för en femhundring får man en skrivare, scanner och kopiator i ett paket! Multifunktionsskrivare heter det. Försök att säga det när du är full! Haha. Nej, man ska inte vara det. Enligt mig! Du gör som du vill, men jag kommer då aldrig dricka! Finner ingen mening i det, helt enkelt. Kanske eventuellt vid något jättefint tillfälle, som typ när man gifter sig eller något att jag kan dricka ett glas cider. Inget annat. Hihi. c: 

Eh. Ja.
Jag virkade en jordgubbe idag.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar