fredag, augusti 19, 2011

Nyköping och tillbaka!

Igår var jag och Rasmus i nyköping! Orkar inte leta fram kameran just nu... den ligger någonstans där borta på golvet i väskan *pekar två meter bort*. Så ni får se bilder sen xD Haha, ursäkta, men jag är helt slut, vet inte varför. Kanske för att jag är hungrig. Snart mat!

Men i alla fall. Nyköping. Älskar den staden verkligen, så mysig! Tyvärr hade vi inte så mycket tid där, så vi hann inte se slottet eller hamnen. Men vi satt vid ån och åt en efterlängtad lunch, gick i massa butiker och tittade, och vi va på No Shame! Känn på den! Google it.

NU ROPAR PAPPA MAT!! TJOHO!! Luktar kyckling!

Så jag ska fatta mig kort.
Jag älskar Rasmus fortfarande lika jävla mycket, om inte mer. Och igår firade vi lyckliga två och ett halvt år! Och så idag var vi och träffade en lärare vi hade i nian, Peter. Underbar lärare! <3 Bästa jag någonsin haft. Peter vart jättelycklig av att se oss! Så roligt, vi måste dit igen sen någon gång. Han är skyldiga mig och Rasmus fika, haha. :P

NU MÅSTE JAG VERKLIGEN ÄTA. Hungrig. PÖSS PÖSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar