torsdag, augusti 25, 2011

Paralyzed

Jag diggar låten jag la med i videon med Zigge. Hihi. Så nu vet ni.

Igår var jag hemma från skolan. Hade ont i huvudet, like always, så jag bestämde att det var bättre att stanna hemma, annars skulle det bara blivit värre. Så istället låg jag hemma och läste Eragon hela dagen igår ! :D I love it. Underbar bok! Filmen är ju underbar den också, men de är så olika i händelser! REKOMMENDERAS!

Har dock bara kommit... två tredje delar hittills. Men nu är det spännande, så läser så ofta jag kan! Läste typ halva igår, hehe. Men men.
    Religionskunskapen i skolan var bra! I like it. Bra lärare som kräver disciplin på eleverna, det gillar vi! Och vi ska börja med att jobba med asatron, tjoho! 8D


Mitt gymnasium är så underbart. HAHAHA. Låter fel att säga det.
    Vi fick vårt schema i måndags, började följa det idag. I morgon, ska vi få ett helt nytt schema! De gjorde ju lite (massor) tabbar med det, så hälften av lektionerna saknades ju. Så... schemat kommer ut i morgon. Det resulterar i att jag inte har en aning om när fan jag börjar i morgon, och inte heller med vad eller vart. Jag vet inte heller hur länge jag går i skolan. Kuuuuuuuul! Måste alltså gå upp jättetidigt i morgon och hålla alla tummar och tår för att de lagt upp schemat på internet tills dess. Annars skiter jag i det och följer schemat vi fick i måndags. Screw them.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar