onsdag, augusti 10, 2011

Gröna lund med älskling igår!

BEHÅLL DET POSITIVA TÄNKANDET! SOMMAREN ÄR INTE SLUT! JAG UPPREPAR, SOMMAREN ÄR INTE SLUT ÄN!

Det bevisade jag genom att igår åka till stockholm med älskling och gå på grönan och ha en helt underbar dag! <3


Rasmus som inser att jag sa dra med honom i alla bergochdalbanor!

I kön till kärlekstunneln, första gången jag var där med någon som jag ville åka den med <3

Mojje var där och sjöng om morsan som pruttar när farsan går. Hihi..



Rasmus ville åka radiobilarna! Själv är jag inget fan av dem, så jag stod och tittade på och filmade istället <3

Twister åkte man såklart! Ligger snäppet under Balder på liseberg, enligt mig!

Rasmus vann denna till mig i kärlekshjulet! <3


Dem var söta...

Tyvärr så missade vi tåget vid halv nio med några sekunder, så vi fick vänta i två timmar på nästa! Men ingen fara, vi spelade kort på centralen istället och tog en fika vid hamnen! :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar