onsdag, augusti 04, 2010

Tralala...!

Nu är det såhär...
att jag var på fest igår kväll hos Ina! :D Det var inte många där, sex stycken totalt, men det var roligt ändå! Vi åt tacos, spelade lite misslyckat kortspel (dels för att Rasmus hade svårt för att förstå reglerna) och så kollade vi på film, The proposal, tror jag att den hette. Den var ganska bra. ^^ 

Sen så shoppade jag lite igår tillsammans med Rasmus också, under eftermiddagen. En blå stor huvtröja, och en cool t-tröja. Fast egentligen borde jag inte gjort det, för jag borde spara mina pengar istället till något vettigare... Men men! :D 

Sen så bokade jag och Rasmus våra gitarrer igår också! :D Vi ska antagligen åka och köpa dem i morgon. :) Drömde hela natten om gitarrer. Det värsta med drömmen var att vi skulle få bygga ihop dem själva, vi bara fick massa träbitar och strängar. xD Det hade han på first music inte nämnt något om tidigare! :O Hahaha...
I morgon ska jag även till frisören, så nu måste jag bestämma mig om jag ska ha kort hår igen, eller om jag ska fortsätta spara ut det till långt. Vi får se hur det blir! 



Idag har jag varit med min Rasmus hela dagen, vi har mest slöat och tittat på The seeker och tv. Och så åt vi toasts till frukost också. Mums!  Tack äntligen för att mamma och pappa bestämde sig för att köpa en toaster! Har tjatat i flera månader. Det är ju så underbart gott! <3

Jag har även bestämt mig nu för att jag saknar mina kompisar i klassen. Inte skolan, absolut inte skolan, men kompisarna...  :(  
19 dagar kvar nu...

1 kommentar:

  1. bara att vara ung och dum och SLÖSA för det är det vi är till för ;D <3
    :O :O oh holy fucking mother of god, 19 dagar: panik. 'carpe diem och lev i nuet'

    SvaraRadera