måndag, augusti 02, 2010

Rutten måndag

Nu så har en ny vecka börjat, ännu en gång. 
Tiden går för snabbt tycker jag, sommaren är ju för fan snart slut, när hände det? Vart tog all ledighet vägen? Jag skulle ju göra en massa jävla saker under den här sommaren, träffa människor man väldigt sällan ser, göra massor av utflykter, bada och sola mycket, motionera och få bättre självkänsla. Man har ju gått runt och trott hela tiden att man har all tid i världen att göra allt man vill, men det hade man tydligen inte. Helvete alltså. 
Men nu ska jag i alla fall försöka göra det bästa jag kan av dom sista ynka 21 dagarna av lovet. Försöka träffa människor, fotografera mycket händelser, göra en och annan utflykt... fast då kommer ju fan tiden gå snabbare, eftersom jag antagligen kommer ha så kul och så mycket att göra. Det vill jag ju fan inte, jag vill inte tillbaka till det där helvetesgymnasiet...
Måste fan övningsköra också... har bara gjort det en enda jävla gång det här året... Jag har ju planerat att ha körkort nästa höst..!?



Gaaah...
Ångest...



Är det bara jag, eller svär jag otroligt mycket?

1 kommentar:

  1. förstår vad du menar.
    man har det inte lätt.
    carpe diem och lycka till/elin

    SvaraRadera