torsdag, augusti 12, 2010

Kanelbulle ifrån Mars!

Today, is a good day, to live! :D

Vaknade, åt frukost, tittade på true blood. Inget speciellt med det.
Men sen träffade Ina nere på stan vid tre tiden på dagen, och det var speciellt! :D Vi åt McFlurry och satt på strömsholmen och samtalade. Sedan gav jag henne ett armband jag gjorde igår, det var riktigt coolt, tycker jag iaf. Och jag tror att hon uppskattade det. :) Men sen fick jag också något, en sen födelsedagspresent! :D Först ett kort, med ostbågar på! :D Sen två elefanter, salt och pepparkar! :D Jätte söta! :) Love'em! <3
Sedan vandrade vi runt lite på stan, och tittade på grejer. Vi köpte även ett varsitt litet anteckningsblock. :) BananaPaper! :D Ekologiska. :) Inga träd har huggits ner vid tillverkningen av dom. :) Najjs! :D

Lite senare på kvällen bestämde jag mig för att helt impulsivt ta en cykeltur, med underbart sällskap. Sara! :D<3  Vi cyklade ungefär 7 km sammanlagt, i hyfsat högt tempo. Sedan åkte vi till maxi och handlade lite. Jag köpte bland annat mina första tamponger! :D *stolt över mig själv* Har aldrig vågat förut.. xD
Sen började det regna, och så fick vi cykla hem i regnet. Det var mysigt! :D

Inget fel alls med den här dagen. :) 


Oh, btw. Kanelbullarna är egentligen från Venus. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar