tisdag, augusti 31, 2010

Blääää

Ja, blää.
Söta söta söta söta!
Sommaren är slut, i morgon är det höst enligt almanackan. Vädret bevisar det ju mer än gärna. Blää. Och jag som inte ens varit på parken zoo än... jag som så gärna ville dit i sommar... Får försöka åka dit i helgen, för jag vill verkligen dit! De stänger ju inte igen hela parken för säsongen fören den 12 september. Det är ju nästa helg det, så därför borde jag hinna åka dit denna helg. Hoppas hoppas att det går...! Vill se dvärgflodhästarna! :)

Och blää igen btw, för jag tänkte fel igår kväll när jag ställde väckarklockan, satte den en timme för tidigt... >___<' Hade kunnat sova en hel jävla timme till! Men istället får jag sitta sysslolös i en timme. Suck. Jag måste börja dubbelchecka tiden på väckarklockan innan jag sover, så att jag får så mycket sömn som möjligt.

I helgen var Mattias på besök!
Det var massa skojsigt. Rasmus var med ett tag också, och han och Mattias hittade direkt massor av intressanta samtalsämnen att dela, som till exempel, emot min vilja, det där jävla wow. Men men, jag överlevde. Sedan åkte Rasmus hem igen, och jag och Mattias gick och käkade lunch på subway, han bjöd mig! :D En sen födelsedagspresent. Yeay! :) Jätte gott, verkligen! :) Dock kunde ingen annan göra oss sällskap. Men jaja, det var deras förlust! :)


Och säg grattis till mig! I helgen delade jag även ut min SISTA reklamutdelning! ÄNTLIGEN! :D!!<3 Känns underbart. Nu ska dom bara komma och hämta den där kärran och den överblivna reklamen, sen finns det inga spår kvar av dom! :D Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar