torsdag, augusti 05, 2010

Holy pig!

Hähähä... grisar är söta! 


Idag har jag varit hos frisören! Bestämde mig för att jag ska spara ut det, så tog mest topparna och klippte upp det lite grann. Men man kan ju inget annat än älska den fräscha känslan man får när man kommer direkt från frisören! :D
Det blev ingen gitarr idag heller btw, men förhoppningsvis i morgon. :) Längtar! Vill pling plonga, och vara irriterande mot min familj. :D 


Fick precis ett mejl också. Från McDonalds! (Statusen stiger!) Fast, innehållet var lite läskigt faktiskt. För i februari i år, så letade jag desperat efter ett sommarjobb. Och i all uppståndelse, så skickade jag in en intresseanmälan till donken. Verkade på deras hemsida som om donken är ett bra första arbete att ha, mycket erfarenheter och samarbete, och det ser bra ut på ett CV att man har haft ett jobb innan man tagit studenten och shit.
Och nu har jag då fått ett svar. Jag ska på en arbetsintervju i september, allt jag behöver göra är att välja en tid som passar mig bäst. SCARY!? Jag är ju typ världens blygaste människa, så hur fan kommer jag kunna våga det? Och lixom, donken, visst, det är låter inget vidare då man pratar om det, men va fan, det är ett jobb! Och det kan säkert vara kul. Säkert mycket roligare än att dela ut reklam, som är mitt arbete atm.
Vet inte hur jag ska göra, kan ju alltid avböja och skita i det. Eller så kan jag ta det, och tjäna lite pengar som jag kan lägga undan till framtiden då man behöver dem. Typ när man flyttar hemifrån och sådant.

Funderingar, funderingar, funderingar...

1 kommentar: