fredag, augusti 13, 2010

Fredagen den 13e.

Idag är en olycksdag. Det bevisades för mig genom att jag inte vann på min trisslott. Bajs. Men min bror vann minsann allt 75 spän...!  Han måste vara ett sådant där "upp och ner-vänt" barn. :D Och så har min nya tröja fått två hål i sig. Den där tröjan jag köpte för en vecka sen. Som jag använde första gången nu. Härligt..!

Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. För sen i lördags tills igår, så har jag gått ner 1,7 kg. :D! Yeaaay! Happiiface! I has done framsteg! 8D

I morgon vet jag inte vad jag ska göra, är det någon som har något förslag? Är sysslolös. Kommer antagligen kolla lite på true blood eller något liknande, kanske göra något armband också, om jag inte gör det i kväll.  Mitt liv känns lite händelse-fattigt just nu... bortsett från att jag blev totalt generad på maxi idag.. xD Det kom fram en gammal gumma och knacka mig på axeln, när jag stod med Rasmus och Sara och pratade, och så sa hon typ "Nejmen hejsan!" med ett jätte stort leende. Och jag ba "öh... Hej?" För jag hade fan aldrig sett henne förut! xD Aldrig någonsin! Och när hon såg mig i ansiktet, så backade hon undan och typ sprang iväg.. xD Läskigt...! xD

Haha, min bror är upp och ner.. hihih...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar