fredag, augusti 06, 2010

ÄNTLIGEN!


Jag har en gitarr nu! :D
Yeaay! :D
Min lilla Fender pärla! :DDD<3

Nu återstår det bara att man ska lära sig att spela också... xD Köpte även en bok med 100 lätta låtar, i den visar man precis hur man ska hålla alla ackord. Finns många godingar med i den, som till exempel våran vackra nationalsång, Du gamla, du fria. Men även andra låtar så som Far! Jag kan inte få upp min kokosnöt, Teddybjörnen Fredriksson, Varm korv boogie och W.M.C.A. ;DD Och många fler finns det (100 st, som sagt xD), så om man lär sig alla är man ju så gott som proffs sen ju! :D

Jag tror även btw att jag har bestämt mig för att gå på jobbintervjun, jag menar, en intervju kan ju i alla fall inte skada. Och då får jag reda på mera om det också, så som lön, arbetsuppgifter och arbetstider. Önska mig lycka till!  Jag kommer behöva det!

Sov över hos Rasmus idag också, så vid lunchtiden idag så gick vi ut i skogen och fotograferade hans små voffsiloffsingar! :)<33

Fortuna, den höggravida matgalna labradoren!



Jack, den hyperaktiva träd-tuggande aussien!

1 kommentar:

  1. fina bilder ^^,
    du är så duktig med jobb och gitarr!!
    lycka till och håll igång!

    SvaraRadera