torsdag, november 29, 2012

Dumma piller

Hejsan hoppsan. Idag var den 9e dagen i rad som jag har huvudvärk, yeay! Och vet ni vad? Det är även idag 9 dagar sedan jag började med mina nya p-piller, yeay! Någon mer förutom jag som ser ett samband?

Är så jävla less på huvudvärk, så less att jag faktiskt blev lycklig när Rasmus fick ont i huvudet för någon vecka sedan! Jag blev så glad! Det är nog enda gången under vårt förhållande som han haft riktigt ont i huvudet, och jag kunde inte låta bli att bli GLAD!? Jag är inte elak, jag vill inte att han också ska ha ont. Missförstå mig inte. Men, det kändes bara så bra att äntligen.. ÄNTLIGEN kunde han förstå mig! Äntligen kunde vi ha en diskussion om huvudvärk, inte bara klagande ord från mig. Äntligen visste han hur jag känner mig flera dagar i veckan med min jävla huvudvärk... Och sen självklart får jag värsta biverkningen från mina nya piller, ÄNNU MER ONT I HUVUDET! Igår gick jag och la mig vid sju på kvällen, för då stod jag inte ut med värken längre. Jag sov 15 timmar! Vaknade upp och hade fortfarande ont i huvudet... Lovely.

Men jaja. Nog med huvudvärks-klagande. Har varit relativt glad idag ändå! Det har snöat hela dagen! Även om det inte började fästa på backen fören vid fem-sex tiden på kvällen så har det ändå snöat. Äntligen vinter! Och så har min huvudvärk varit relativt låg idag också. Så, tummen upp för det! Och jag fick en film idag... för hushållsnära sysslor. En disney-klassiker, Robin Hood! Måste ju få ihop hela samlingen på 50 filmer någon gång!
    I morgon blir det röda korset igen, woho! Ska se om man inte kan hitta några fynd, hoho.. ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar