tisdag, november 20, 2012

Vettig dag?

Idag vaknade jag med inställningen om att "idag ska jag göra något vettigare än att titta på NCIS hela dagen". Det gick väl.. sådär? Ganska bra tror jag? Istället för att bara titta på serier så gjorde jag följande:

  • Satte i fotografier i mitt halsband jag fick av päronen när jag tog studenten.
  • Fixade med disken.
  • Fixade med tvätten.
  • Plockade lite på rummet och snyggade till det lite.
  • Dammade lite på rummet.
  • Hjälpte till att laga mat.
  • Provsmakade mammas nybakade bullar... xD 

Och sen fick jag ont i huvudet och slöade bort resten av kvällen vid datorn. Men, hyfsat bra ändå? :)


Jag och Rasmus på Gotland 2010 på första bilden,
Far, Bror och Mor på Bror's student 2010 på andra bilden
.
Jag vill ha en ny kamera... >__<'
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar