måndag, november 19, 2012

Handla

Det är så kul att åka och handla tycker jag. Kan ju bero på att det inte är mina pengar som spenderas... Men  det är ändå kul! Pappa och jag åkte på en liten utflykt idag, först återvinningsstationen (mindre roligt), sen vidare till Jula (betydligt roligare) där vi köpte en värme-sits till baksätet av bilen (rumpvärme som jag kallar det), sedan åkte vi till maxi (KÄRLEK) där vi köpte mat och liknande! Och så avslutade vi med att tvätta bilen! Det är också roligt, nästan lika kul som att åka karusell, känns lite liknande. :P Tyvärr hade jag bajsdåligt batteri på mobilen, men här är lite bilder i alla fall!



Jag älskar att sitta i bilen medan den blir tvättad...

Så nu sitter jag och dricker årets första glögg och äter några skumtomtar. Ska nog ta och se en serie nu också och mysa lite! 

Över och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar