lördag, november 17, 2012

SUPERVIKTIGT!

För er som inte redan är medvetna om detta, så jag har otroligt dålig självkänsla och självförtroende. Försöker såklart alltid att bättra på det, men det är inte det lättaste! Men en sak som skulle lätta mitt hjärta lite och som skulle ge mig ett sött leende på läpparna, samt stärka mitt självförtroende att fortsätta skriva mina vackra inlägg i denna blogg, vore om alla som läser detta inlägg skulle kunna lämna en kommentar med ert namn! Bara så jag får veta vilka det är som faktiskt läser det jag skriver, om det faktiskt är någon som är intresserad av att läsa allt mitt babbel? Oavsett vem du är, oavsett om du känner mig eller ej, lämna ditt namn! Eller bara en liten glad gubbe om ni nu vill vara anonyma! Jag skulle bli såååå glad! :D

Så, lämna gärna en kommentar med ditt namn om du läser detta, oavsett vem du är och oavsett om jag kanske redan vet om att du brukar läsa min blogg ibland! 

SÅHÄR GLAD BLIR JAG OM DU LÄMNAR EN KOMMENTAR! :D

5 kommentarer:

  1. Jag ska kommentera från Daniel också! ;D

    SvaraRadera
  2. Kan kommentera själv med när jag ändå är i farten! ;)

    SvaraRadera
  3. jag läser den nästan varje dag :)

    SvaraRadera
  4. Jag läser Sara! :D :D:D Sluta aldrig skriva!

    SvaraRadera