måndag, november 19, 2012

Rubrik

Idag skriver jag mest för skrivandets skull känner jag. Känner för att skriva något men har inte så mycket att berätta. Var på arbetsförmedlingen idag, gruppmöte. Var ganska.. okej ändå. Måste kontakta min handledare igen bara för det var en del saker jag behövde säga till henne men som jag inte ville prata om inför alla andra i gruppen. Det här är en påminnelse till mig själv om det! ...Någon som har en praktik plats eller jobb till mig...? :D


Det är en knasig människa på mugglis som vill att jag bara ska ge bort mina trollkarlskort hur som helst. Hallå!? Jag samlar på dem! Och får jag dubbletter så säljer jag dem, aldrig att jag skulle GE bort mina kort gratis till någon random människa jag inte känner. Misstänker att människan i sig bara är typ under 10 år eller något... Så pass liten att man inte ens läst böckerna ännu! Skam.
Främmande människa: "mot en crad eller goil"
Jag: "Va?"
Främling: "skriv ve ja får"
Jag: "Vad menar du? Jag ger inte bort mina kort?"
Främling: "malfois vener du får bagman"

Hmmpf! Jag har redan Ludo Bagman! Och jag har faktiskt inte vare sig Draco Malfoy eller Vincent Crabbe... Dem är väldigt sällsynta... Slutade skriva med denna oresonliga människa. Har redan sagt att denne kan få köpa sina egna kort i butiken istället! Hmppf... tokerier och tro att jag ska ge bort mina kort...

Och ja. Jag är lite beroende av mugglis. Är inne varje dag där, för jag måste ju mata mina drakar som annars dör. Och det vill vi ju inte! Om någon annan har mugglis så kan ni säkert lista ut vad jag heter där: ANCH0R!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar