tisdag, maj 10, 2011

Zigge är smart

Glömde berätta om en rolig händelse som inträffade igår på promenaden med hundarna. Jag bevittnade den inte själv, men min mamma är ganska så bra på att återberätta saker och få in den rätta känslan i det. Och sen känner jag ju Zigge själv, så jag vet hur han är. :P
    Zigge ställer sig vid kanten av promenadstigen för att pinka, han lyfter på benet och låter magin ske. Vad Zigge inte la uppmärksamhet vid, var att han ställde sig precis på kanten av diket när han lyfte benet. xD Men ack, Zigge lägger märke till det försent! Han börjar vingla och Poof! Så rullar Zigge ner i diket! xD 
    Han klättrade upp därifrån med en min som sa "Jag är okej, jag mår bra! skojade bara med er lite!" xD

Åh vad Zigge är cool! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar