måndag, maj 02, 2011

Loppisen i lördags!

Måste berätta lite om loppisen jag och mamma stod på i lördags! c:

Jag tjänade 185 kr! c: + lite extra grejer! Sen fick mamma och pappa ihop en slant också, och så sålde vi spel åt min morbror till PS2 också, + konsollen, men den blev inte såld. :P Så om någon vill ha en, säg till! xD
    Hatar människor som prutar på redan låga priser...  >__<'

Och vill ni veta det roliga? :D Dem där 185 kr som jag tjänade, ska jag klara mig på hela sommaren! TJOHO! :P hah. Någon som vill köpa ett armband? *blink blink*

Men för övrigt så sålde vi faktiskt inte så mycket. Vi försökte sälja mycket böcker, och det gick ju åt helvete. Så det blir till att lägga upp dem på tradera eller liknande istället. ^^ Det som sålde bäst var gamla leksaker ifrån donken, haha. :P Ironiskt, pappa sa att vi skulle slänga skiten istället för att vi aldrig skulle få donken-leksaker sålda. Ack, så fel man kan ha!

Har en ny favoritlåt också! Falconer - Per Tyrssons döttrar i Vänge. Underbar låt! <3 Ni som inte håller med har dålig musiksmak, så är det bara! :P

Småsakerna jag nämnde att jag köpte på loppan också! :P
Kunde ju inte motstå den här skönheten! En Ahlgrens-väska för 20kr! Var ju bara tvungen att köpa den! :D Passande med mitt täcke i bakgrunden, Ahlgrens det också! xD

Och då såg jag en jättesöt necessär också! Svart med vita prickar, jag är såld på det! xD 5 kr! Otroligt! :D Min nya sminkväska!





1 kommentar: