onsdag, maj 18, 2011

Skumtvätt är awesome!

Idag fick jag damp. På min lärare. Åter igen. Snälla, gå in pension din jävel, du kan ju fan inte undervisa ändå, du gör bara allt värre!



Men nu mår jag bättre, hehe. Nördade lite avsnitt av Grey's anatomy. Det löser allt!

    Sen kom mamma hem från jobbet, och då gick vi ut på tomten och rensade lite ogräs! Det var jätteskojsigt faktiskt, döda maskrosor. Även fast dem är jättehälsosamma. Och så såg hittade jag något äckligt när jag drog upp en bamsestor rot med maskrosor. Tror det var typ en larv eller något, eller en muterad mask. Kolla bara bilderna! Har fortfarande ingen kamera, och mobilkameran är svår att använda med bra resultat. Men den hade typ som ett pansar-hölje över halva kroppen, och andra halvan svängde till höger och vänster. Typ tre cm stor, 1 cm tjock. Äckelpäckel!





 Men jag var i alla fall bäst på att rensa ogräs! Solade lite samtidigt också, mys! Inte för att jag tror att jag blev brun, satt bara där en halvtimme typ.

    Sen åkte jag och mamma och handlade, och vi fick gratis ost-skruvar i kassan! :D Skit gott! c: Sen åkte vi och skumtvättade bilen! DET VAR JU FAN ASKUL! Vi fick ju sitta kvar i bilen, har aldrig fått gjort det xD Mamma tyckte det var jätteläskigt, men jag satt där och skrattade och skämtade och döpte borstarna, de fick heta Gay-borste 1, 2 och 3! :D De var färgade med regnbågens färger! c: Awesome! Och så bjöd jag mamma på skum i skumtvätten, hihihhi!



Dagens positiva trilogi!

  • Jag pluggade i morse, gjorde klart två saker jag har att göra! 

  • Jag smakade ostskruvar, jättegott!

  • Jag vann 50 kr på triss! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar