onsdag, maj 04, 2011

Plugg

I morse snöade det. Men nu lyser solen, perfekt väder för att grilla nästan, man borde vara lite mer muntrare än vad man är. Men jaja, sånt är livet.

Har pluggat hela dagen nu, i morse skrev jag svar på ett helt kapitel om Brott och straff i samhällen, ska skriva prov på det på tisdag. Så nu är det bara att läsa igenom alla frågorna och svaren på måndag sen. Sedan åkte jag och handlade med mamma och tog en liten paus. Sen blev det Billys till lunch, yummie!
    Därefter satte jag mig och skrev klart mitt fördjupningsarbete i alternativ medicin, det handlade om yoga. Blev precis klar. Tror jag i alla fall. Ska läsa igenom det sen och se om jag ska ändra någon liten detalj. Men i stora drag så är det klart! Det känns skönt i alla fall.
    Ska skriva lite på kommunikationen i kväll också tror jag. Härligt värre! Verkligen en pluggdag också. Och dagens ljuspunkt gick ju åt helvete. Blev en tragedi istället. Just my ordinary life...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar