torsdag, maj 05, 2011

Ifrån skolan

Härligt med lärare som inte berättar att lektionen är inställd. Alltid mysigt att komma till skolan två timmar innan man måste göra det! Not.
    Sitter i en av skolans datasalar för tillfället och fördriver tiden med internet. Börjar om 40 minuter med alternativ medicin, ser fram emot det! Ska lämna in mitt yoga-arbete som jag slet med större delen av gårdagen.

I morgon åker jag! Tihihi. Tidigt på fredag morgon så sätter jag mig på tåget till Göteborg tillsammans med ungdomsgruppen! När vi kommer fram ska vi ha kul på Lisseberg hela dagen! Sen tar vi in på hotell, och dagen efter ska vi gå på Colloseum...eller hur stavas det? Aja, i alla fall en massa coola undervattens saker.
    Sen kommer vi hem igen vid nio-tio tiden på lördagkväll! Koller ta mig mig kameran så klart, så kommer visa massa härliga bilder ifrån resan sen! :D Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar