måndag, maj 16, 2011

Ze volpis!

Nu är Neo hemma! :D 

Han kom hem i går kväll, lite småblyg var han inför att träffa Zigge och Elton, men de två var i alla fall inte blyga, de nosade på honom som galningar och viftade glatt på svansarna! :P Sen tog det ett tag innan Neo vågade ta sig runt i lägenheten också, mest så gömde han sig bakom ens fötter, den lilla söta stackarn! <3
    Men nu är han hemmastadd! Jävlas med Elton gör han också, så ofta han kan! xD Gott luktar han också!

Kommer upp bilder sen, ska låna mammas kamera i morgon tänkte jag och ta några bilder på alla voffsingar så ni får se sötheten!
    Men nu orkar jag inte skriva mera, har hållit tre redovisningar idag, haft en skrivning och cyklat fram och tillbaka en del. Så krafterna börjar ta slut för dagen, hehe. Men jag ska i alla fall hinna med en trilogi!

Dagens positiva trilogi:
  • Neo verkar trivas här hemma, och han är jättesöt!
  • Jag vaknade upp med Rasmus vid min sida i morse, myys! <3
  • Jag har stämplat ett MVG på alternativ medicinen, YES! *glädjeskutt*
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar