måndag, maj 09, 2011

Reaktions-knappar

För er som undrar över de nya konstiga "Reaktions-knapparna" som sitter längst ner på varje inlägg nu för tiden, så ska jag förklara de underliga reaktions-möjligheterna!
    Det är nämligen så att jag har en bästis i Märsta som är väldigt slö av sig, så han orkar aldrig kommentera mina inlägg. Och jag gillar att se att folk faktiskt har läst min blogg, så därför blir jag lite besviken när min bästis inte lämnar något märke efter sig! Så därför anordnade jag knapparna! Enkelt, kort och koncist!
    Men han gillade inte möjligheterna jag skaffade först, såklart. Utan han ville ha en som sa "Kaka". Så då fick han det! Därför, mina damer och herrar, finns det en knapp som heter "Kaka"!

Sen finns det även en annan konstig knapp som inte riktigt passar in. Just det, jag menar såklart "Dagens ungdomar!"-knappen. Det var nämligen så att när min kära Rasmus fick reda på att min bästis fick en egen knapp, och inte min manvän, så blev han avundsjuk. Så därför kom jag fram till en väldigt typisk knapp som passar honom. "Dagens ungdomar!" blev då det bäst passande! Han använder alltid det uttrycket, då han anser sig vara en gammal och vis man. (För er som inte vet det, så är Rasmus i dagens läge 17 år.)
    Och därför, mina herrar och damer, finns det en knapp som heter "Dagens ungdomar!".


Ni får gärna använda er av reaktions-knapparna! Alla av dem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar