fredag, maj 27, 2011

Skolan.

 Min lärare i svenska är SÅHÄR *visar ett jättelitet avstånd mellan fingrarna* nära att få mig att slå till henne på käften. Jag vill verkligen! Åhh, gud vad jag vill slå! JAG HATAR HENNE! HON FÖRSTÖR MIN UTBILDNING! JÄVLA INKOMPETENTA PENSIONÄR!
    Vi hade svenska prov idag. PROV! Alla i klassen sitter och pratar med varandra, viskar svar till varandra... folk kommer in och bankar och slår, skriker högt att "NU ÄR VI HÄÄÄR!", sen går dem ut igen, kommer in igen... Folk fortsätter prata.. det är FORTFARANDE PROV! ALLA SITTER OCH SKRIVER ETT FUCKING PROV!? Läraren.. hahaha, läraren är en av dem som pratat mest! HOHOHOHO!

HUR FAAN SKA MAN KUNNA KONCENTRERA SIG!? INTE KONSTIGT ATT MINA BETYG I SVENSKA RASAR! Och jag är ändå skapligt duktig på svenska i vanliga fall... >__<'

Sen har hon gjort i ordning papper där alla uppgifter vi har gjort står skrivna. YEAH RIGHT!
Typ såhär ser det ut:

Svenska B
Filmanalys________klar_______
Boksamtal__tyst_______
Insändare_____lämnas in igen_____
Personbeskrivning____D_____
Miljöbeskrivning________
Argumenterande föredrag ________G kort_____

KAN NÅGON FÖRKLARA DEN DÄR SKITEN FÖR MIG!?

Sen den där insändaren, som ska lämnas in igen.. det är en LUSTIG HISTORIA!
   Vi fick i uppgift att skriva en insändare till en tidning. Först skulle vi skriva den för hand, sen skulle vi lämna in den och få den rättad. Sen skulle vi skriva om den igen på datorn med alla rättade felen, sen lämna in den igen och få den rättad. SEN FÅR VI TILLBAKA DEN IGEN OCH SKA RÄTTA FELEN IGEN, SEEEEEEN SKA DEN LÄMNAS IN FÖR BETYGSBEDÖMNING!!!
VVIII GÅÅR INTEE I FYYRAAAN LÄNGREE! MAN FÅR INTE SINA UPPGIFTER RÄTTADE INNAN DE BETYGSÄTTS!! LÄRARHELVETE! FATTAA!!!
    Hehe.. jaja. Så , i alla fall. Jag sket ju i att få den rättad, för jag ville inte sjunka ner på en sådan låg nivå. Så jag skrev den, på datorn, noga och bra, och lämnade in den. Sen försökte ju hon lämna tillbaka den och vill att jag ska skriva om den som HON TYCKER. NO WAY!? Så. Därför står det " lämnas in igen" på mitt betyg på den. Och det var då ett halvår sen. Hon har inte nämnt den sen dess.



Känns skönt och skriva av sig! Nu ska jag bara sitta här i en och en halv timme till och göra ingenting tills mitt prov i matte börjar, sen slutar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar