tisdag, maj 01, 2012

Cykel!

Nu har jag bestämt mig! Jag ska byta upp mig till en större och kvinnligare cykel! :) Nog för att jag älskar min fina silvriga, riktigt fräsiga, cykel, så måste man ju variera sig! Så jag och mamma åkte ner till cykelcenter igår och frågade ifall dem tog emot begagnade cyklar. Tyvärr så gjorde dem inte det, men de hjälpte att värdera min cykel så jag kunde lägga ut den på blocket! Till min stora förvåning sa han att den var värd strax över 3000 kr! :D Haha, kanske ska låta bli att sälja den? ;) Nejdå. Den ligger redan uppe på blocket med utgångspriset på 2900 :) Kolla här är den!

Men vad ska jag köpa för en ny cykel nu då? Jo, den här på bilden! :D Åhh den är så vacker... OCH LILA! <3 Ska dock ta bort kjolskyddet. Onödigt då jag aldrig har kjol. :) Hoho! Testade att cykla på den också.. och jag säger er, jag skiter i körkortet, jag ska cykla för evigt! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar