onsdag, maj 02, 2012

Maj maj måne...

Idag så dog mina fötter lite grann. Något skumt håller på att hända med dem... funderar på att uppsöka doktor! Hoppas dem inte frågar mig 20 gånger igen om jag tar droger, som dem gjorde sist jag var där. Haha.. det var en rolig doktor. Först frågade han när pappa var i samma rum "Tar du droger? Hasch? Narkotika? Heroin? Marijuana? Alkohol? Morfin?" Och efter varje drog han nämnde sa jag "Nej, inga droger alls!". Sen skickade han ut pappa så det bara var han och jag i rummet, så frågade han om alltihopa igen! xD Oh well. Goda minnen.

I måndags så var jag i Torshälla och firade valborg med familjen hos Bror och Jessica! Det var trevligt! Vi gick och kollade på brasan också, och den omtalade "lasershowen". Den där lasershowen var väl inget att hurra för direkt, visst var den cool och så, men den var 20 minuter sen och sen varade den bara i någon minut. Och det var bara grön laser, hade varit fränt att se lite fler färger än så! Lägger in en video här så får ni se hur den såg ut, även om man inte ser så jättebra på videon...



Sen så tog vi lite bilder också, på oss alla turturduvor! Bror och Jessica, jag och Rasmus och så Mor och Far! :D Far gillar dock inte att vara med på bild, hehe :P





Och hörrni! Ni måste kolla in detta topp-erbjudande! Ditt Smyckesval erbjuder från och med idag och fram till den 15e reapriser på ängla-smycken! :D Väldigt nice erbjudande! Tänk på att det snart är mors dag också! Den 27e! Varför inte köpa en liten skyddsängel till lilla mamma? :) Klicka här för att komma vidare till erbjudandet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar