lördag, maj 26, 2012

Lugn dag

Idag har jag mest tagit det lugnt. Rasmus kom över några timmar och så spelade vi Hänga gubben (inte på papper, utan med riktiga brickor och en riktig galge att hänga på). Sedan åt vi även glass med stekt annanas! Jättegott!
    Tycker jag ni alla borde pröva, stek annanasen så den får lite gyllene färg, sedan serverar ni den varm med lite vaniljglass. Mums! Annanasen får en cola/knäck-aktig smak! Jättegott!

Nu ska jag snart laga tacos till familjen, hoho! Tacos är så gott! Love it. Massa majs ska det vara, och ost!
    I morgon är det morsdag hörrni! Glöm inte bort det! ;) Vet ej vad jag ska ge mor än.. hmm..

Men vet ni vad jag mer gjort idag? Fotat Stampe, ser ni någon skillnad? ;) Jag tror visst att någon trivs väldigt bra på mitt rum, köpte honom vecka 14! :D

2 kommentarer: