tisdag, maj 08, 2012

Jobbiga dagar

Usch, nej nu måste jag ändå klaga lite. Det är jobbiga dagar nu, kollade i min almanacka igår och upptäckte att betygen sätts om två veckor... shit. Har lite rester att göra, så dagarna nu för tiden är långa. Hjälper ju inte att lärarna inte är det minsta medgörliga heller, och att man jämt och ständigt ska ha huvudvärk.

Snart avvecklar vi företaget också, så ska ni köpa någonting så passa på! :) It would make my day! Har ju dem omnämnda "ängla-dagarna" inom företaget nu också, fram till den 15e. Har varit kämpigt med företaget faktiskt, svårt att få folk att köpa. Alla är intresserade och säger "ohh, men jag ska kolla er hemsida direkt när jag kommer hem!". Så då går man förhoppningsfull in på hemsidans mejl framåt kvällen och blir besviken när man inte fått någon beställning trotts allt. Vet inte hur många gånger det har hänt samma sak, men det är många.


Så ja. Mina dagar är fullproppade. Därför skriver jag inte så mycket här som jag egentligen vill och känner för. Dagar fulla med meningslöst skolarbete och såklart köp av fin fina filmer. Fast nu är pengarna slut dock... så blir inga mera filmer fören nästa månad... i think :P Skulle inte förvåna mig om jag hittade något vis innan dess att få ihop pengar till en eller flera filmer till, haha, vore så typiskt mig.

32 dagar kvar till studenten... woho...? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar