torsdag, maj 31, 2012

Torsdag

Ni minns väskan jag nämnde i inlägget igår? Den är min  nu! :) Vann auktonen och betalade den igårkväll! Så snart borde den vara påväg hit! :D Men... jag hittade även en annan väska som jag gillade väldigt mycket, så igår hade jag största dilemmat om vilken av väskorna jag skulle köpa... Så jag budade på båda två! xD Haha.. Leder autionen på den andra väskan! Men den avslutas på lördag, så vi får se då ifall jag vann den eller ej. :)
    Köpte även en bok igår också, den inre kretsen av Mari Jungstedt! Den står ju med på min lista över filmer ifrån den författaren här på bloggen (längst ner till vänster på bloggen) och hittade den för ynka 4 kr på tradera igår! (den trycks inte längre i inbundet format, därför jag fick köpa begagnad) Men den är i jättefint skick! Budade på den och vann den för 7 kr! Woho! :D Billig bok! c:

Men jag är faktiskt lite besviken på gårdagen ändå. Jag hade hittat en bokhylla på blocket.se som jag skulle köpa, har letat efter en sådan i flera månader och hittade äntligen en i lördags. Så jag pratade och hörde av mig till försäljaren och vi bestämde att jag skulle komma och köpa och hämta bokhyllan på torsdag (alltså idag). Men igår fick jag ett mejl där det stod "Sorry, sålde hyllan till någon annan idag. Ville ha en snabb affär." ... HALLÅ!? Vi hade ju bestämt att jag skulle hämta den i dag, vad är en dag till? Och hade han nu velat bli av med den så snabbt, så varför sa han inget då? Då hade jag hämtat den i tisdags istället! Oh well... jävla försäljare... Får fortsätta leta på blocket.

Vill ni veta vad det är för hylla? Ni har säkert sett modellen förut, den är ifrån IKEA och i björkfaner. Vet att den finns att köpa ny på IKEA, men då kostar den 349 kr och just nu har jag inte dem pengarna. Samt så vill jag ha en begagnad för att jag redan har en sådan hylla (vill ha en till) och den jag har har blivit lite solblekt efter alla år jag haft den. Så därför vill jag ha en begagnad som antagligen också är lite missfärgad, för att dem inte ska bli helt olika i nyans.
    Någon som bor i stan eller i närheten som har en sådan här hylla i björkfaner och som inte längre vill ha den? c: Jag köper den gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar