lördag, maj 05, 2012

Bara jag kan klara av detta!

Idag så var jag på loppis i sméhallen tillsammans med Rasmus! :) Det var mysigt, eller ja, trångt och mycket folk, men mysigt att göra något med Rasmus! Och så fick jag ett tillfälle att cykla lite på min nya fina lila cykel också! :D hihih! <3 I love it.
    Men i alla fall. Rasmus köpte två böcker på loppisen, Spiderwick till hans lillebror Mathias, och sedan Sagan om ringen i inbundet format till sig själv. Båda böckerna fick han för 5kr/st! Jag köpte också en bok! Men min bok kostade 15 kr, men det var den värd. Da vinci-koden i inbundet format, lite smått kantstött på pappers... vad heter det? Höljet? I alla fall, pappret som sitter runt inbundna böcker! Den kostar ju över 100 kr i nyskick... den finns inte ens på adlibris (där jag köper alla mina böcker) i inbundet format ens.. xD Oh well. It's mine now.

Men. Detta är inte det mest spektakulära som har hänt som ni kanske förstår. Jag kunde ju inte hålla fingrarna i styr på loppisen... dem sålde ju för fan fina DVD-filmer för 5 - 10 kr/st! Så... mina damer och herrar, pojkar och flickor, kissar och voffsar.... Jag har nu 13 nya filmer! 
    Här har ni mina nya filmer. Fick dem alla 13 stycken för 95 kronor! :D Väl spenderade pengar...!

Den här veckan har jag köpt 24 filmer... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar