torsdag, maj 03, 2012

Film-update

Idag så fick jag ett stort paket med posten ifrån CDON.COM! :D Hihihi... ELVA NYA FILMER!! :D:D:D:D

Fick ett erbjudande från CDON att jag fick köpa 5 disneyklassiker för 399 kr, så jag kunde ju inte hålla fingrarna i styr! Jag och Rasmus har ju kommit överens om att vi ska skaffa alla disneyklassiker, så jag kommer ju ändå köpa dem vilket som, så lika bra att köpa några nu när jag fick ett sådant erbjudande! Så jag sparade 426 kr på disneyfilmerna! Haha, roligt hur man får spendera pengar på filmer till att spara pengar.. xD

Så vad köpte jag för filmer nu då?
Lejonkungen
Skönheten och Odjuret
Alice i underlandet
Familjen Robinson
Bolt
Pirates of the Caribbean - I främmande farvatten
Captain America
Green lantern
Sherlock Holmes
Spider-man
Spider-man 2


Sara har nu 209 filmer! :D Wohoo! Sara är jätteglad!
Jag slog mitt mål att nå 200 filmer! :D 
Nästa mål... 250 filmer innan året tar slut! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar