söndag, september 18, 2011

Vi välkomnar till familjen...

CHARLES! 


Han är, som ni uppenbarligen ser, min största kaktus! Han har inte fått någon egen kruka ännu, det får han vänta med tills nästa vecka. Hittade ingen riktigt bra då  jag köpte honom. Han får stå i en stilig hink så länge! :D (Hans taggar är egentligen mer gulaktiga än vad dem är på bilden, det beror på ljuset. )

Charles är nummer fem i kaktusfamiljen. Hans stora dröm är att bli polis och göra rätt i samhället. Han är väldigt framåt av sig och har väldigt bra självkänsla. Charles älskar även tacos!

Och eftersom att min bror nu även flyttat hemifrån så tänkte jag att jag ska köpa en flytta hemifrån-present. Kan ni gissa vad jag köpte? ;)
    Låt Stora Grå visa er!



1 kommentar:

  1. Haha älskar din blogg Sara! :D
    Sorry att jag aldrig har svarat på vad jag har för msn :( men min mobil dog precis när jag skrev till dig.. så nu har jag en gammal mobil utan några nummer, mer än de jag kunde utantill.
    Men Maria har min msn så fråga henne så får du den! :)
    (vill inte skriva ut den här)
    KRAM på dig!

    SvaraRadera