tisdag, september 27, 2011

Plugg är inte kul

Där har ni det. Nu vet ni. Det är inte kul att plugga... Usch. Usch, usch, usch nej. Sitter och skriver på skoldatorn vi får låna, den är stor. Min blogg ser konstig ut.. är van vid att den ser ihopklämd ut.. xD

Idag har jag pluggat. Och tittat på Robin Hood. Kanske ser lite mer av det senare. Känns så meningslöst. Kan inte vi ha lov snart? Orkar inte med skolan längre, allt är bara skit. Spola fram tiden ett år, snälla någon?

Well well, Charles mår bra. Han trivs hos mig, familjen har accepterat honom. Känns som om jag måste upprepa familjemedlemarna snart igen, ni får ju inte glömma bort dem! Har dock inga bilder på denna dator, så får bli vid ett annat tillfälle.

Jag är en väldigt babblande person, visste ni det? När jag väl känner mig säker med personerna i alla fall. Jag skulle aldrig bubbla med en massa främlingar. Har inget riktigt relevant att säga just nu bara...

 Jag tycker ni ska kommentera mitt inlägg ifrån igår.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar