fredag, september 23, 2011

Nuu äär det FREDAAGSMYYS!

Ehm. Ja. Idag har det handlats! Hihi! Mamma och jag åkte på en liten shoppingrunda! Alltid kul. Jag köpte... en ny kruka till kaktusen som jag skulle ge till Bror och hans flickvän Jessica. Eftersom Neo hade sönder den första... Sen köpte mamma en ny kruka åt Charles också! :D Han fick en röd en, den sitter som smort! Perfekt storlek, och Charles stortrivs!
Sen köpte jag även dessa två söta ljuslyktor också. Så söta. Passar perfekt året runt, och kommer se jättemysiga ut till julen sen. Kostade bara 14 kr st! Så värt det!



Och så köpte jag två matlådor på maxi också! En svart och en lila! Jag och Rasmus kommer ha ett svart och lila tema i köket sen när vi flyttar ihop. Hittills har vi en svart och en lila matlåda. Och en lila vattenkanna! Och när jag får pengar sen ska jag ner på Åhlens och köpa ett lila diskställ, hihi! c: Och kanske lila smörknivar också! :D  Här ser ni då vår vattenkanna i alla fall. Har inga bilder på matlådorna.. :P hihih.

Ni måste åtminstone överväga tanken att köpa smycken av mig och Rasmus sen! Vi ska göra ett UF-företag där vi ska göra smycken och sälja, jag ska väl knyta mina armband och lite annat, och Rasmus ska göra chainmail. Google it. Vi ska försöka ordna upp en hemsida så snart som möjligt! c: Ni måste ju sponsra vårt skolarbete! c: *ser söt ut*

DAGENS HYLLNING går till Jessica som älskar min blogg! Tjohoo! :D <3

Over and out.

1 kommentar:

  1. Det är klart, jag kommer vara värsta stammisen! :D

    SvaraRadera