måndag, september 05, 2011

Bilder ifrån det förflutna

Igår var jag hos Sara och kopierade lite bilder ifrån deras dator, bilder som jag var med på. :P En hel del faktiskt, många skäms jag för också. Haha. Men men. Ni ska få avnjuta några av dem också. Vad för man inte för sina läsare? ;)

I´m the blond one. 2003.

Isstadion

Parken zoo

Pyjamasparty! Ingen som helst minne av att jag varit på pyjamasparty xD
Men men! Finns bildbevis! :P Jag i svart.

Jag är stora klumpen högst upp. Usch.

Lugg! Mitt gula rum!

Och kolla kolla! Mitt coola hår! Har inte haft några bilder ifrån det xD
Svart med rött underhår! :D

Halloweenparty.


Nu är jag blond igen! Korthårig också.

Nu blev jag rödhårig! I've done it all!




Och nu är jag blond igen! Nej jag skojsa bara. Denna bilden togs innan håret blev rött! hihi!
Fast.. jag är ju blond nu! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar