lördag, september 10, 2011

Min storebror flyttar ut!

Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om saken. Visst, roligt för honom att han får starta ett eget liv tillsammans med sin flickvän i en söt liten lägenhet i Torshälla.
    Men... Det kommer bli så tomt! Vi bor i en 4 rok! Blir ett tomt rum! Haha, fast mamma tänker använda det som gym/cykelförråd. Hihi. Hon är så hurtig nu för tiden. Men men! Får grubbla på det en annan gång igen, han flyttar ju inte ut fören nästa helg!

UF-Företag med Rasmus är vad som gäller. Jippie! Kul ska det bli, men synd bara att mina lärare knappt vet vad UF är för något ens, så jag måste ju gå till Rasmus lärare för all information. Suck. Så i har väl inte riktigt kommit igång ordentligt ännu, vi tänkte brainstorma fram ett företagsnamn på måndag. Någon som har något förslag? Vi ska sälja smycken. Jag gillar Ambidexter, eftersom han är vänsterhänt och jag är högerhänt. Men det är säkert upptaget. Sen har vi ett förslag på CreoFelix också, på latin betydde det KreativLycka eller något. Minns inte riktigt. Men men. Kom mer än gärna med förslag! :D


På tisdag Ina! Då kommer du inte undan!

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar