onsdag, september 21, 2011

Hihi.

Älskar bilden jag la ut i inlägget igår! Ska fan framkalla den och sätta upp på väggen!

När jag gick första året på gymnasiet hittade jag snabbt fyra vänner att umgås med. Ida, Jessica, Louise och Maria. Jessica gjorde det smartaste man kan göra förra året, och bytte till en skola i Västerås istället. Åh, det vill jag också göra, slippa vår totalt IQ-befriade skola... Men men. Då blev vi i alla fall bara fyra kvar.
    Idag fick jag höra att Louise ska börja på en annan skola, där hon får den hjälp som hon behöver (våra lärare är värdelösa och kan ingenting). Så då blev vi bara tre kvar.
    Nu bestämde jag mig precis för att hoppa av skolan helt och hållet! Så då blev dem bara två kvar!
Fast egentligen inte, skojade bara med er! :P

Hihi, men men! Jag är jätteglad för deras skull! Jag skulle också byta skola om jag kunde, tyvärr så kan jag inte riktigt det. Så jag får stå ut ett år till, fast nu är det lite mindre än ett år till och med! ;)

Bla bla bla, etcetera etcetera etcetera, jag längtar till studenten.

Bjuder på en vacker bild på mig och Rasmus!
Tacos är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar