måndag, september 26, 2011

Ägg!

Hihi. Kom på det förut också, vi (Rasmus och jag) har en lila äggklocka också! Och nu även två lila diskborstar! c: höhö. I helgen köper jag det lila diskstället, yes! Hoppas det finns kvar bara c: Annars blir jag överolycklig.

Men nu, över till dagens nyheter!

Ehm... Ja. *sitter och funderar över vad det var jag skulle berätta*
    Nej jag minns allvarligt inte. Skit samma. Kom på något annat att säga istället! Gillar ni att läsa bloggar så borde ni kolla in denna!  Är en barndomskompis till mig, älskar att läsa hennes blogg! c: (Den enda bloggen som jag läser regelbundet, förutom min egen... xD)

Ehm. Jag dammsög nyss hela lägenheten och handdiskade all disk (det var mycket disk, och vi har egentligen en fullt fungerande diskmaskin). Well well, har man tråkigt så har man! Och det blev varmt och skönt om händerna när man diskade, och diskmedlet luktar underbart! Mmhh!

Det känns som om jag har något mer relevant att skriva.. men som sagt, jag glömde bort det.

Jag är sugen på cola... visste ni att jag är beroende av coca cola? Speciellt Zero, älskar zero. Förstår inte vad ni alla snackar om när alla säger att den är äckligare än vanliga. Jag tycker zero är godare!

Jag tycker det är kul när folk träffar mig och säger "Jag läste på din blogg..." eller "Ja! Såg den bilden på din blogg!" Hihi. Det är så kul när man hör att folk faktiskt läser vad jag skriver! c:
    Tack så mycket för att ni läser och kommenterar! I gentjänst så kan ni få, om ni vågar, be om något speciellt jag ska skriva om eller göra, eller liknande. Vore kul :P Jaja. Om ni vill och vågar! c: Höhö.
   ELLER! Om det är någon av er som läser min blogg, och har en egen blogg där ni skriver, så länka den i en kommentar! Vore kul att läsa! :) 

Nej jag kommer inte på vad jag tänkte skriva. Fan då. Haha. Men jag skriver väl ett inlägg igen senare om jag kommer på det!

Over and out.

1 kommentar:

  1. make love, not war! (okej jag erkänner. det är inis)29 september 2011 kl. 19:52

    Ojoj, en chans som denna får man icke missa!

    Då tycker jag att du ska köra en mysig utmaning: krama 10 pers inom loppet av 12 timmaR! (+skriv vem som kramas bäst, mahaha...)

    I CHALLENGE U!

    SvaraRadera