fredag, december 07, 2012

Packåsna

Idag har jag varit lite av en packåsna hela dagen. Det var min goda gärning! Mamma har fortfarande ont i ryggen, så hon var hemma från jobbet idag. Men vi behövde ändå åka och storhandla så jag fick bära allt, plocka upp allting och fixa med allt! Gör inte mig någonting alls, jag gillar att hjälpa till. :) Vill ju att hon ska bli bättre i ryggen.

Sedan så köpte vi även 4 kg fågelmat på maxi också, dem hade bästa kilopriset där, 49 kr bara för 4 kg. Inte illa! Om man jämför med t.ex. granngården som tar 99kr för 4 kg. Så nu har vi massa fågelmat här hemma, perfekt ifall det kommer en dag då jag inte vet vad för god gärning jag ska göra, då är det ju bara att gå ut och mata fåglarna! :D

Och nu ikväll så kom Ina över ett tag också, så vi satt och julpysslade lite och lyssnade på julradio! Det var mysigt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar