måndag, december 03, 2012

SNÖÖ!

I morgon ska det snöa ännu mer, hoho! Och på onsdag ska jag på bio, hihi! Och idag har jag ätit en god och chokladig kaka, haha!

Idag var min goda gärning mer hushållsnära. Mamma har väldigt ont i ryggen (och pappa också för den delen) så jag såg till att fixa med allting hemma som kräver att man måste böja sig ner. Plockade ner tvätten och vek undan den, tvättade en ny maskin och hängde upp den. Plockade ur och i diskmaskinen och gjorde det allmänt snyggt i köket. Och så slog jag in lite presenter som mamma och pappa kom hem med från affären (till min morbror som fyller 40 den 16e). Sedan sprang jag runt och plockade och donade med lite småsaker här och där. Spred mys-belysning med ljus överallt i lägenheten också (fast det gör jag å andra sidan varje dag..). 

Jag filmade även när mamma tränade voffsarna idag också... men blogspot samarbetar inte med mig och vill inte lägga upp mina filmer! >__<' Får lägga upp dem via youtube igen, suck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar