tisdag, juni 19, 2012

Små lätta moln

Idag har det varit fint väder. Inte så varmt, bara kring 20 grader i solen, men ändå soligt och fint! För er som inte lagt märke till det. Själv såg man ju bara detta fina väder i fönstret, eftersom jag fortfarande är förkyld. Ingen förbättring sen igår.

Igår så rensade jag faktiskt i min skrivbordslåda, och fixade med kartongerna, yeay till mig! Fast jag var tvungen att lägga mig ner och vila efter vardera aktivitet... Här ser ni en bild på hur fint det ser ut i lådan nu, och en bild på hur mycket i låda som bara var skräp...

Idag har jag dock inte gjort så mycket vettigt. Kollade på Fun with Dick and Jane och Mr. Beans semester. Bra filmer! Ehm.. Ja, det är väl det jag gjort idag som är värt att nämna.

Lägger upp Den jättespännande listan snart också. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar