söndag, juni 17, 2012

En jättespännande lista

Fråga tre: Åtta saker som vinner mitt hjärta.


1. God humor, gärna annorlunda sådan. Blir ju lite tråkigt annars!

2. Ärlighet varar längst, och det vinner även mitt hjärta. Lögner är bara en onödig ansträngning från din sida som ändå aldrig leder till något bra i slutändan. Why go there?

3. Presenter. Och nu menar jag inte att min kärlek kan köpas, för så är inte fallet. Jag menar bara att jag uppskattar lite uppmärksamhet då och då. Presenter, I like.

4. Att man anstränger sig lite för att hålla uppe kontakten. Det är väl inte bara jag som ska höra av mig?

5. Att hålla löften, stora som små.

6. En sann djurälskare. Är en person en djurälskare så kan jag relatera till detta.
 

7. Vänlighet. Jag vill inte ha någon som är elak mot mig och får mig att må dåligt.

8. Att personen är trofast. Att den alltid finns där när jag behöver prata med någon, och att det då är enkelt att få tag i personen i fråga i sådana fall. Jag vill inte behöva göra 7 samtal för att nå personen jag vill prata med direkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar