lördag, juni 16, 2012

En jättespännande lista

Fråga två: Nio saker om mig själv.

1.  Jag är en väldigt impulsiv människa när det gäller småsaker. "Åh, titta, bra filmer för lågt pris, dem köper jag!" Det är något jag råkat ut för många gånger. Men som sagt, bara småsaker. När det gäller större saker, som när jag köpte mitt Nintendo Wii till exempel, så funderade jag länge och väl över beslutet. 

2.  Jag har jättedålig självkänsla och dåligt självförtroende. Detta leder till att jag är extremt blyg, har ångest inför nya situationer och jag vågar inte alltid ta kontakt med personer som jag verkligen vill ta kontakt med.

3. Om jag skulle ha en hemlig superkraft så skulle jag vilja att det var förmågan att kunna se världen ur andras ögon. Som att jag på kommando kunde se ur andras ögon, bokstavligt talat, och känna hur dem känner. Det skulle kunna gör att jag kunde lita på folk bättre. Jag skulle bli den mest förstående människan på jorden, för jag kunde veta hur alla kände kring saker och ting. Skulle dock inte missbruka denna förmåga, så oroa er inte. Jag skulle respektera andra människors privatliv. Haha, det vore coolt.

4. Jag tar åt mig av all negativ kritik jag får, även skämtsam sådan. Säger någon något till mig så intalar jag mig om att det stämmer. Jag har väldigt svårt för att se negativ kritik som något positivt. 

5.  Jag är extremt förbannad på mig själv för att jag valde att gå på barn och fritid i gymnasiet. Det var dem värsta tre åren någonsin. Jag kan inte sluta tänka på hur allting hade kunnat vara annorlunda om jag valt samhäll eller något istället. Visst är jag glad över den vänskap jag fann på barn och fritid, but still. Linjen i sig sög. Hårt.

6. Jag är hårt beroende av coca cola. Jag dricker 1 - 2 liter dagligen. Och då är det coca cola zero jag dricker. Ni vill inte veta hur grinig jag blir om jag inte får min cola... 

7. Jag åt precis årets första jordgubbar med vaniljglass. Svenska jordgubbar såklart. 40 kr litern utanför Ica Ekängen.  ;) 

8.  Jag har väldigt svårt för att vara seriös nu för tiden. Skolan är slut, inga mera läxor, inga lärare, ingenting seriöst. Därför beter jag mig otroligt oseriöst. I like it. 

9.  Min favoritplats på jorden är vid Rasmus sida, var än han befinner sig. Så länge han finns vid min sida så stormtrivs jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar