måndag, juni 18, 2012

I morgon är en ny dag

Vi slänger in en söt liten bild på
Zigge som mamma fotade idag.
Min sötnos. 
Förvisso, så är det redan "i morgon" för klockan är halv ett på natten, men jag börjar inte räkna en ny dag fören jag har sovit. Men för er som kanske blir förvirrade av detta, så syftar jag på att den nya dagen är måndagen.

Starten på en ny vecka. En vecka med möjligheter. Jag ska börja äta mer.. rätt. Vet inte hur enkelt det kommer bli, för jag har en halvt uppäten påse med turkisk pheber på nattduksbordet, och en halsont som endast kan bedövas när jag äter eller dricker något. Men jag ska i alla fall försöka.
    Sedan ska jag även i förväg komma fram till vissa sker jag ska göra i morgon. Annars kommer jag inte få ett skit gjort... hehe. Så.. vad ska jag göra i morgon? Vad behöver göras? Bortsett ifrån att äta rätt...

Jag behöver stoppa in dem där lådorna i en av mina garderober ordentligt, för just nu så sticker dem ut så man inte kan stänga garderoben. Det ser ju inge bra ut. Så det måste jag ordna i morgon.
    Jag ska såklart även skriva svaren på fråga fyra till er mina kära läsare, i den jättespännande listan. Sedan ska jag även... hmm.. kom på något produktivt och bra nu Sara.... Jag ska i morgon rensa i min skrivbordslåda! JA! Herre gud, det behövs! Jag har blivit en sådan slarver på sistone. Jag har bara tryckt ner allting jag velat ha undan i den lådan, så nu kan jag inte hitta ett skit i den längre.. xD Den är smockfull med jag vet inte vad. Så det blir definitivt en stor uppgift inför morgondagen.

Önska mig lycka till!
God natt på er! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar