måndag, juni 18, 2012

Planering, fungerar inte så bra

Ja som jag skrev i mitt inlägg i natt då hade jag stora planer för denna dagen. Men efter en natt av dålig sömn så vaknade jag upp med världens förkylning, just my luck. Förvisso så visste jag väl att jag tog en risk att träffa Rasmus i fredags eftersom han tillbringade hela förra veckan med en förkylning, men det var en risk jag var villig att ta!

Men trotts den hemska förkylningen så ska jag i alla fall stoppa in dem där jävla kartongerna i garderoben igen. Kanske ge mig på ett försök att påbörja rensningen av skrivbordslådan... vi får se vad jag orkar med. Hittills har jag bara orkat kolla på två filmer idag, woho!
    Håller på att beta igenom alla nyinköpta filmer jag ännu inte haft tid att se på ännu. Bara 17 kvar nu.. xD Men några kan jag inte se för det är filmer som jag och Rasmus ska titta på tillsammans. :)

Oh well! Nu ska jag kolla mejlen sen ska jag krypa ner under täcket en stund till innan jag gör ett försök med det "vettiga"!

Hejsvejs! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar