måndag, juni 25, 2012

Måndag

Idag mådde jag tillräckligt bra för att påbörja ett hälsosammare liv! Så nu har jag förhoppningsvis påbörjat min viktminskning. :)

En av tröjorna
Här om dagen så kom jag fram till att det var dags för att rensa i min byrå. Det gick inte längre att stänga min låda med tröjor, så det var verkligen inte en dag för tidigt att ordna upp det. Slängde tre eller fyra gamla linnen som ändå inte passade längre, och så tog jag även och plockade undan 7 stycken gamla tröjor ifrån min "emo"-period, som jag inte längre använde. Tänkte att dem fortfarande var i fint skick, så jag la ut dem på DV för 10 kr st, och pooof, så blev dem sålda allesammans! :D Måste tacka söta Mikaela som köpte dem alla! :)
    Så nu kan jag stänga lådan till min byrå, och jag fick lite extra fickpengar! :) Toppen! Perfekt start på min hälsosamma vecka! Ska väl fylla på i byrån igen sen när jag tappat några kilon, belöna mig med lite nya fina kläder. :)

Nej, nu ska jag ta och kolla på Desperate housewifes! Den senaste serien jag arbetar mig igenom! See you later! 

2 kommentarer:

  1. billit för 7 st tröjor som jag har letat efter iaf liknande !

    vi får träffas och byta pengar mot tröjorna ;) men vi kan ju passa på och göra någontong annat också?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det låter roligt, det måste vi försöka göra! :D

      Radera