torsdag, september 16, 2010

Min lavalampa är vacker.

Höjdpunkterna med den här dagen:
-Vaknade upp tillsammans med min älskling. <3
- Såg tre söta harar som låg och vilade i gräset i morse. (dock hade jag ingen kamera)
- Myspys med Rasmus.
- Kände Fortunas valpar röra sig, i hennes mage det är så gulligt!!!
- God mat hela dagen.
- Lyckades skapa ett fränt armband, som jag under morgondagen ska skänka till en vän.

"Lågpunkterna" med den här dagen:
 . . . Nej, vet ni vad! Jag ska bara tänka positivt, och inte skriva ner några dåliga saker med denna dag! :D


Igår fick jag mina pärlor som jag beställt! :D Dom är jätte fina, så nu ska jag göra flera nya armband! :D  Det är självklart mer än dom få som visas på bilden, tillsammans så köpte jag ca 345 pärlor. ^^

Dock så visade det sig att dom där *pekar på de orangefärgade i högra hörnet* har för små hål för den tråd som jag har, men det gör inte så mycket. Jag får helt enkelt fixa en annan tunnare tråd då jag ska använda dom. ^^

Nej, nu är jag trött och vill sova. Klockan är snart ett på natten, och jag vaknade vid åtta i morse. >__<'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar